Kerkdienst 22 aug 2021

augustus 22, 2021 | 09:30 - 10:30

Doopdienst.
Deze dienst wordt ook op video opgenomen en is live te beluisteren en te bekijken.

Voorganger: ds. H. le Cointre.

Download: Liturgie

Na lange tijd van lockdown en beperkingen, kunnen we weer diensten met kerkgangers vieren.
Daarom is het nu ook tijd om ouders die in de afgelopen tijd een kindje kregen, de gelegenheid te geven hun kindje ten Doop te houden. Dat hopen we op 22 augustus te doen met Alianne, dochter van Rutger Popkema en Johanna Popkema-Bolhuis, Sven, zoon van Egbert Schouwstra en Suzanne Scholtens en Yris, dochter van Hendrika Hoogeboom en Hilbrandt Yde Faber.

De kerk is momenteel zodanig ingedeeld dat er minimaal 1,5 m afstand tussen andere bezoekers  is.  Dat betekent tegelijkertijd dat er minder plaatsen beschikbaar zijn dan normaal gesproken. In onze kerk zijn momenteel maximaal 40 plaatsen beschikbaar.

Belangrijk is dat de volgende algemene randvoorwaarden in acht worden genomen:

• Thuisblijven bij klachten (zie ook de gezondheidscheck op de website van de Rijksoverheid)
  • Bij binnenkomst zal de koster u uw plaats aanwijzen
  • Na afloop van de dienst blijven zitten totdat de koster het aangeeft

Reserveren kan voorlopig door op zaterdag tot 18.00 uur de vervangend koster Klaas Stelma te appen (06-226 70 863 ) of te bellen (0566-62 27 32).

In verband met de doopdienst is reserveren via de website dit keer helaas niet mogelijk.

Meeluisteren

Luister live mee via kerkomroep.nl