Hoe word ik lid?

Voel je je thuis in onze Sint Piterkerk? Dan kun je je aansluiten door (gast-) lid te worden. Je kunt het beste contact opnemen met de predikant of scriba (secretaris). Adressen vind je hier. Zij zorgen er dan voor dat je wordt ingeschreven in het ledenregister van onze gemeente. Geen lid worden maar ons wel willen steunen? We heten je ook graag welkom als Vriend van de Sint Piterkerk.

Aan het lidmaatschap van een kerk zijn geen kosten verbonden. Het staat je vrij zelf te bepalen hoeveel je wilt en kunt bijdragen. Dat geldt zowel voor financiële bijdragen (bijvoorbeeld via zondagse collectes of de jaarlijkse actie ‘kerkbalans’) als voor bijdragen in tijd en inzet.

Up-to-date ledenadministratie: help je mee?

Een up-to-date ledenadministratie is belangrijk voor een goed georganiseerd gemeenteleven. Leden kunnen daarbij helpen door tijdig wijzigingen door te geven, bijvoorbeeld bij geboorte, overlijden, huwelijk en verhuizing.

Heb je een gezinsmutatie? Wil je dit dan schriftelijk doorgeven aan Mirjam Boukes-Brauer, de Setangel 9, 9001 NX Grou. Of via de e-mail naar: ledenadministratie@sintpiterkerk.nl

Uitschrijven

Wanneer je je als lid wilt laten uitschrijven, kun je dit kenbaar maken bij de ledenadministratie van de Protestantse Gemeente Grou-Jirnsum.