De Sint Piterkerk beschikt over een aantal zalen en faciliteiten voor bijeenkomsten. De zalen variëren in grootte en kunnen voor verschillende doeleinden worden gebruikt.

Ons kerkgebouw is het middelpunt van zondagse erediensten. Voor activiteiten op andere momenten in de week is ons gebouw (of enkele zalen) te huur voor niet-kerkelijke activiteiten. Onze zalen zijn uitstekend geschikt voor lezingen, vergaderingen, muziek- en zanglessen, presentaties of concerten (de Kerkzaal). De kerkenraad hanteert het beleid dat het gebouw alleen beschikbaar wordt gesteld voor activiteiten die niet in strijd zijn met onze geloofsovertuiging of met activiteiten in onze gemeente. Voor reserveringen of meer informatie kunt u contact opnemen met de koster. Bij twijfel of een activiteit past binnen de identiteit van het gebouw, beslist de kerkenraad.

E-Mail: koster@sintpiterkerk.nl

Huurprijzen worden berekend per dagdeel.
Een dagdeel is ochtend, middag of avond (maximaal 4 uren)

De kerkzaal wordt alleen verhuurd met een koster. Bij de huur van een van de ruimtes bent u zelf verantwoordelijk om deze ook weer in dezelfde staat (schoon) op te leveren. Kosten als gevolg van onvoldoende uitgevoerde schoonmaak zullen op de huurder worden verhaald.

Prijslijst per 1 januari 2024

Huur kerkzaal (maximaal 180 p.)€ 300,- per dagdeel + € 75,- energietoeslag bij verwarmen
N.B. lokale verenigingen ontvangen korting.
– Extra repetitie in de kerkzaal € 125,- per keer
Huur catechisatielokaal (maximaal 60 p.)€ 60,- per dagdeel + € 20,- energietoeslag bij verwarmen
N.B. lokale verenigingen ontvangen korting
Inzet van een koster bij bovenstaande€ 30,- per uur (o.b.v. werkelijk benodigde tijd)