Onze gemeente gebruikt Givt als aanvullende geefmogelijkheid voor de collecte. Givt is een app waarmee je altijd en overal mee kan doen aan de collecte. Ook als je nu thuis meekijkt vanaf de bank. Met Givt kan je gewoon blijven geven. Open de app, kies hoeveel je wilt geven, kies hoe je wil geven en klaar!

Geven met Givt werkt als volgt:

1. Open de app
  2. Je komt direct in het geefscherm. Hier geef je aan wat je wilt geven. Meestal zijn er bij ons twee collecte doelen. Klik op +collecte toevoegen en geef aan wat je voor het 2e doel wilt geven.
  3. Kies hoe je wilt geven (dat kan op 4 manieren)
    • Geven via een collectemiddel (de collectezak): beweeg je telefoon langs de collectezak en je kunt je telefoon weer opbergen.
    • QR code: er opent een camerascherm, scan de QR-code en je kunt je telefoon weer opbergen
    • Lijst: kies de kerk uit de lijst, klik op de naam van de kerk (PKN Grou-Jirnsum) en je kunt je telefoon weer opbergen
    • Locatie: kies voor geven op locatie en bevestig dat je aanwezig ben in de locatie die op je scherm verschijnt, en je kunt je telefoon weer opbergen.

Je download de Givt-app in Google Play of in de App Store.