Allerzielen – Lichtjes avond

november 2, 2019 | 19:00 - 20:00
Place : Sint Piterkerk

In november zien we het steeds donkerder worden. Er breekt een tijd aan met feesten waar veel mensen zich op verheugen. Maar we staan deze periode vaak ook stil bij de mensen die we – juist in deze maanden – zo missen. In de media zien we dat er steeds meer belangstelling ontstaat voor het herdenken van de doden. Zo zendt de KRO rond deze datum in het kader van ‘Allerzielen’ programma’s uit rond dit thema. Heeft u, heb jij een dierbare verloren en wil je hem of haar deze avond graag gedenken, dan ben je deze avond van harte welkom in de Sint Piterkerk. Er is o.a. gelegenheid om een kaarsje aan te steken in de kerk. Meer informatie  staat medio oktober op deze website.

Voor deze activiteit hoeft u zich niet aan te melden.

Vrijwilligers die willen help;en de avond te organiseren, kunnen zich via mail aanmelden bij Tjitske Faber (mail@tsitskefaber.nl)