Live Online viering op
in de Sint Piterkerk, Grou

Muziek en zang o.l.v. Carl Visser
Voorganger: ds. Helmer le Cointre

Collectegiften: naar bankrekeningnummer NL66RABO 035 62 17884 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente Grou-Jirnsum o.v.v. ‘gift collecten’.

Liturgie: Kerstnachtdienst 24 december 2020

En bekijk hieronder vanaf donderdagavond 24 december 22.00 uur  live de kerkdienst online:

Toelichting collecte:

De collecte voor de diaconie is voor de Stichting Help mij Leven Brazilië van Robert Smits.
Help mij Leven is een Nederlandse stichting die zich inzet om Braziliaanse kinderen in nood te helpen.
Met ‘nood’ bedoelen we vooral ‘gebrek’: gebrek aan veiligheid, gebrek aan onderwijs, gebrek aan toekomstperspectief.

In 1988 is Hel mij Leven opgericht om het welzijnswerk van Robert Smits en de door hem opgerichte organisatie REMER in Brazilië te ondersteunen.

Grou is al sinds de oprichting nauw betrokken bij deze stichting en heeft recent bij het afscheid van Reinier Nummerdor ook weer een flink bedrag kunnen doneren. Hiermee worden de kinderen geholpen door de inrichting van het nieuwe lokaal in de favela Faz Quem Quer te realiseren.

Een ieder alvast bedankt voor de betrokkenheid, inzet, gaven en gebed op deze kerstavond 2020. Robert en zijn medewerkers hebben het hard nodig!