Vanuit de kerkenraad (wk 17) 26 april

Vanuit de kerkenraad

Deze week is de Tsjerkeluden weer rondgebracht. Fijn dat ook deze werkzaamheden zijn doorgegaan. Weer een mooie manier van verbinding met elkaar die nu extra op zijn plaats is. Goede ideeën vanuit de diaconie voor diaconale doelen en een mooi inkijkje in het leven van Otto en Gré brengen onze gemeente weer even dichtbij elkaar. Daarnaast horen we dat gemeenteleden een extra oogje in het zeil houden bij onze oudere en/of alleenstaande gemeenteleden. Soms voor ritje naar de supermarkt, de reparatie van een t.v. of door middel van een kaartje of bosje bloemen. We blijven om elkaar denken, juist in deze tijd.

Op zondag 26 april a.s. zal onze dienst er als volgt uit zien:

– Carl op orgel: Cesar Franck – poco allegretto et un majeur

– Schriftlezing: Lucas 24: 35-48

– Carl op orgel: lied 234

– Overdenking

– Carl op orgel: God fan fier en hein (zie tekst op de nieuwsbrief)

KLIK HIER VOOR KERKDIENST week 17

Nogmaals wil ik u erop wijzen dat er een Whatsapp-groep is vanuit de kerk. Hierin worden foto’s en ideeën gedeeld en gewoon verbinding gezocht met elkaar. We kunnen u toevoegen aan de kerk appgroep, laat het dan weten door mij even een appje te sturen, dan voeg ik u toe (0628275611).

Heeft u vragen, ideeën of zorgen laat het ons weten. Met uw hulp kunnen we als gemeente zo goed mogelijk om elkaar blijven denken. Alle informatie en onze speciale diensten kunt u vinden op onze site www.sintpiterkerk.nl.

Maandag 27 april a.s. zullen op deze aangepaste Koningsdag de kerkklokken om 9.45 uur in het hele land klinken. Ook de Sint Piterklokken zullen worden geluid.