Vanuit de kerkenraad (wk 25) 21 juni

Vorige week zondag hebben we onze eerste echte dienst weer in de Sint Piterkerk mogen houden. De groep was klein maar het was zeker fijn om elkaar weer te zien. Kerk zijn is niet enkel het moment van overdenking maar is zoveel meer. Ik realiseer me dat voor een groot aantal van onze gemeenteleden de stap nog te groot is, gezien hun leeftijd of kwetsbare positie. Zij moeten nog steeds volhouden in de kleinere kring van sociale contacten. Laten we ook hier bij stilstaan dat dit niet altijd gemakkelijk is.

Komende zondag is wederom een dienst in de Sint Piterkerk en ook hiervoor geldt dat u zich moet aanmelden. Zodoende kunnen wij de veiligheid ook borgen. Dit kan door op zaterdagochtend tussen 10.00 en 11.00 uur Eddy te bellen op nummer 06 54983002. Daarnaast kunt u na 11.00 uur via www.sintpiterkerk.nl tevens plaatsen reserveren voor de dienst in de Sint Piterkerk. U vindt deze mogelijkheid onderaan onze startpagina.

Deze dienst in de Sint Piterkerk is ook te volgen via de kerkomroep, daarnaast vindt u de digitale overdenking op onze site www.sintpiterkerk.nl.

Op zondag 21 juni a.s. zal onze digitale bezinningsmoment er als volgt uit zien:

– Carl op piano: Air – J. Battishill

– Schriftlezing: Matheus 10: 16-33

– Carl op piano: lied 981 coupletten 1-3

– Overdenking

– Carl op piano: Siciliana – W. Walond

VIDEO | Week 25 Overdenking en orgelmuziek

Er is een groeiende Whatsapp-groep vanuit de kerk. Hierin worden foto’s en ideeën gedeeld en gewoon verbinding gezocht met elkaar. We kunnen ook u toevoegen aan de kerk appgroep. Laat het dan even weten door mij een appje te sturen, dan voeg ik u toe (0628275611).

Heeft u vragen, ideeën of zorgen laat het ons weten. Met uw hulp kunnen we als gemeente zo goed mogelijk om elkaar blijven denken. Alle informatie en onze speciale diensten kunt u vinden op onze site www.sintpiterkerk.nl.