Vanuit de kerkenraad (wk 20) 17 mei

Met een belangrijke mededeling wil ik deze nieuwsbrief beginnen. Er is op zaterdag 9 mei jl. door de streekgemeente De Slachsang een beroep uitgebracht op onze dominee Reinier Nummerdor. Dit betekent dat Reinier nu drie weken de tijd heeft om het beroep wel of niet te aanvaarden. We zijn in afwachting van dit besluit.

Nogmaals wil ik u vragen als u een gemeentelid kent die de digitale nieuwsbrief niet kan ontvangen, laat het ons dan weten. Dan zorgen wij ervoor dat deze gemeenteleden ook op het lijstje van Eddy en Klaas Vos komen te staan. Daarnaast hebben we begrepen dat niet alle gemeenteleden, die dat wel graag zouden willen, de zondagse digitale dienst kunnen volgen. Ook deze informatie horen we graag. Dit mag naar kerkenraad@sintpiterkerk.nl.

Op zondag 17 mei a.s. zal onze dienst er als volgt uit zien:

– Carl op orgel: Triosonate I deel 1 – J.S. Bach

– Schriftlezing: Exodus 20: 1-17

– Carl op orgel: Lied 316 coupletten 1-4

– Overdenking

– Carl op orgel: Concerto a-moll, deel 1 – J.S. Bak

VIDEO week 20 ( 17 mei ) OVERDENKING & ORGELMUZIEK

Er is een steeds nog groeiende Whatsapp-groep vanuit de kerk. Hierin worden foto’s en ideeën gedeeld en gewoon verbinding gezocht met elkaar. We kunnen ook u toevoegen aan de kerk appgroep. Laat het dan even weten door mij een appje te sturen, dan voeg ik u toe (0628275611).

Volgende week dinsdag 19 mei staat er een kerkenraadsvergadering gepland. Een belangrijk onderwerp op de agenda is de bespreking van een eventuele openstelling van de kerk voor de zondagse dienst. U zult hier op de volgende nieuwsbrief meer over lezen.

Heeft u vragen, ideeën of zorgen laat het ons weten. Met uw hulp kunnen we als gemeente zo goed mogelijk om elkaar blijven denken. Alle informatie en onze speciale diensten kunt u vinden op onze site www.sintpiterkerk.nl.