Vanuit de kerkenraad (wk 24) 14 juni

En dan is er eindelijk ook weer de mogelijkheid om elkaar te treffen in onze Sint Piterkerk, wat een fijn gevoel. Natuurlijk vindt dit plaats binnen alle regels en voorwaarden om elkaar op een veilige manier te ontmoeten. De dienst zal ook anders zijn dan onze gebruikelijke vieringen want we zullen de kinderkerk nog moeten missen, we zullen het gezamenlijk zingen nog moeten missen en we zullen onze lectoren nog moeten missen (als kleine greep uit de aanpassingen die hebben plaatsgevonden).

Bij deze nieuwsbrief treft u het Gebruikersplan Sint Piterkerk aan. Hierin staat beschreven hoe wij vorm geven aan deze veiligheidsregels. Praktisch is het van belang dat u zich voor de zondagdiensten in de Sint Piterkerk moet aanmelden. Dit kan door op zaterdagochtend tussen 10.00 en 11.00 uur Eddy te bellen op nummer 06 54983002. Daarnaast kunt u na 11.00 uur via www.sintpiterkerk.nl tevens plaatsen reserveren voor de dienst in de Sint Piterkerk. U vindt deze mogelijkheid onderaan onze startpagina.

Door de dienst in de Sint Piterkerk is het vanaf zondag ook weer mogelijk om de dienst te volgen via de kerkomroep, daarnaast zullen we de digitale overdenking via onze site www.sintpiterkerk.nl blijven aanbieden. Zo hopen we voor al onze gemeenteleden een passende manier van bezinning en overdenking te bieden.

Op zondag 14 juni a.s. zal onze digitale bezinningsmoment er als volgt uit zien:

– Carl op orgel: Komm Heiliger Geist, Herre Gott – D. Buxtehude

– Schriftlezing: Matheus 9: 35 – 10:15

– Carl op orgel: lied 272 coupletten 1-4

– Overdenking

– Carl op orgel: enkele variaties Ballo del Granduca – J. Pzn. Sweelinck

VIDEO | Week 24 overdenking & orgelmuziek

Er is een groeiende Whatsapp-groep vanuit de kerk. Hierin worden foto’s en ideeën gedeeld en gewoon verbinding gezocht met elkaar. We kunnen ook u toevoegen aan de kerk appgroep. Laat het dan even weten door mij een appje te sturen, dan voeg ik u toe (0628275611).

Heeft u vragen, ideeën of zorgen laat het ons weten. Met uw hulp kunnen we als gemeente zo goed mogelijk om elkaar blijven denken. Alle informatie en onze speciale diensten kunt u vinden op onze site www.sintpiterkerk.nl.