Van de kerkenraad

De afgelopen maanden hebben ook in het teken gestaan van het werven van een nieuwe koster. We kunnen u melden dat per 1 april Tjitske van Lievenoogen onze nieuwe koster zal zijn. Ze verhuist per 14 mei a.s. naar de kosterswoning. We zijn erg blij dat Eddy het inwerken van Tjitske nog voor zijn rekening neemt. Op de foto staat Tjitske samen met haar partner Fokke.

Een vreemde tijd voor haar nu de diensten worden opgenomen en zonder gasten worden gevierd.

Er is een groeiende Whatsapp-groep vanuit de kerk. Hierin worden foto’s en ideeën gedeeld en gewoon verbinding gezocht met elkaar. We kunnen ook u toevoegen aan de kerk appgroep. Laat het even weten door Muriël een appje te sturen, dan voegt zij u toe (0623423001).

Heeft u vragen, ideeën of zorgen laat het ons weten. Met uw hulp kunnen we als gemeente zo goed mogelijk om elkaar blijven denken. Alle informatie en onze speciale diensten kunt u vinden op onze site www.sintpiterkerk.nl.