Kosterswoning wordt Jeugdhonk

Hallo allemaal, in navolging van de oproep van afgelopen zondag tijdens de dienst (te zien en te horen via kerkdienstgemist.nl. vanaf minuut 43.40 ), stuur ik dit bericht: “De kerkenraad gaat akkoord om de kosterswoning als jeugdhonk in te richten”.

We zijn nu op zoek naar een mooie inrichting. We willen het modern houden en er geen rommelhok van maken, vandaar dat vanuit het jeugdwerk een budget aan de kerkenraad gevraagd is. Maar als er nog leden die echt mooi spul wel willen afstaan, kunnen we de kosten drukken! Hieronder is het lijstje bijgevoegd van spullen die we zoeken.

Oproep: Heeft u of heb jij thuis nog kwalitatief goed (en modern) spul staan wat in het jeugdhonk mag, stuur dan een berichtje naar mij + de foto van het item.

Het jeugdwerkteam gaat dan overleggen of het past bij de inrichting en houdt in de gaten dat we geen dubbelingen krijgen.

Bij ‘goedkeuring’, gaan we een ronde maken om de spullen op te halen. Namens het jeugdteam, Pieter Koehoorn 06-280 87 181 of via de e-mail: pieter_koehoorn@hotmail.com