Kliederkerk!

Wie zou het leuk vinden om mee te helpen met het organiseren van Kliederkerk? Kliederkerk is een hele leuke en laagdrempelige manier om samen met kinderen én (groot)ouders bezig te zijn met bijbelverhalen.

Bij Kliederkerk is iedereen welkom, ook mensen die niet meer naar de kerk gaan. Het is ook niet op de ‘gewone’ kerktijd, maar meestal ergens in de middag of laat in de ochtend. Kliederkerk duurt ongeveer 2 uur en bestaat uit een paar elementen: een verhaal, samen ontdekken (creatieve verwerking) en samen eten. Vindt jij/u het leuk om mee te helpen?

Op donderdagavond 1 december komen we voor het eerst voor overleg bij elkaar. Geef je naam door via predikant@sintpiterkerk.nl of via 06-26089964 als je mee wil helpen. (Alle leeftijden die mee willen organiseren welkom!) Met vriendelijke groet, ds Marije Hage. werkdagen: ma-middag, di, do, za, zo