Kinderkerst in coronatijd

Ook dit jaar willen we met kinderen en (een beperkt aantal) ouders kinderkerst vieren.

De dienst zal kerstavond, donderdag 24 december om 19.00 uur gehouden worden in de Sint Pieterkerk.

Deze keer zal de Zoeker van Grou, zijn zoektocht voortzetten in de kerstnacht. Hij komt daarbij langs alle bekende figuren uit het kerstverhaal. Wil jij één van deze figuren zijn? Dat kan! Meld je aan via: dezoeker@sintpiterkerk.nl en je krijgt vast een rol in dit eenvoudige kerstspel.

Op woensdagmiddag 23 december om 15.00 uur gaan we oefenen.

Naast kinderen is er ook ruimte voor tieners of volwassenen om mee te doen. Dus heb je zin: meld je aan!

Wil je niet meespelen, maar wel naar de dienst komen? Dan kun je je aanmelden via www.sintpiterkerk.nl onder ‘reserveer een kerkdienst’. Per gezin graag één ouder, zodat zoveel mogelijk gezinnen mee kunnen doen.

Wil je meer informatie, bel gerust met: 058-2675825

Ds. Helmer le Cointre