Aandacht voor mensen in je omgeving

Soms gebeurt het dat je mensen in je directe omgeving ontmoet, die best een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Dat kunnen buren zijn, gemeenteleden of mensen die je kent via de clubs/verenigingen waar je lid van bent. Maar altijd iemand waarvan je denkt dat die wel wat bemoediging kan gebruiken.

En wij hebben als gemeente zoveel aandacht, bemoediging en steun te geven ! Zou het niet prachtig zijn om dat met zoveel mogelijk mensen te delen? Vanuit de gedachte dat we kerk voor het dorp willen zijn, past dat volgens mij heel goed bij onze visie.

Daarom leek het ons een mooi idee om een bus in de hal van de kerk te zetten, waarin we kaartjes met namen van mensen kunnen doen die wel wat aandacht kunnen gebruiken. Dan kunnen we hen verrassen met bijvoorbeeld een mooie tekening/kunstwerk van de kliederkerk/kinderkerk of met een kaartje met de namen van de gemeenteleden. Dit starten we vanaf zondagmorgen 3 maart.