Trouwdiensten

Zowel voor kerkelijke- als burgerlijke huwelijken kan de Sint Piterkerk dienen als prachtig decor. Met een totaal eigen invulling, op maat voor ieder bruidspaar.

Voor leden van onze kerkelijke gemeente is de kerkzaalhuur bij een trouwdienst gratis. De koster en de organist dienen wel vergoed te worden.
Voor niet-leden bedraagt de zaalhuur € 300,- en daarboven komen de kosten van de koster en de organist. In de stookperiode komt daarboven een energietoeslag van € 75,-.

Uitvaart

Voor leden van onze kerkelijke gemeente is de kerkzaalhuur en de koster bij een rouwdienst gratis. De organist dient wel vergoed te worden.

Overige kosten zijn:

Gebruik WiFiGratis
Huur beamer (zelf laptop met hdmi aansluiting meenemen)Gratis
Huur microfoon met versterker installatieGratis
Inzet koster € 30,- /uur
Koffie en thee€ 1,- per kop
Klokluiden€ 20,- per keer
Vlag op de toren€ 35,- per dag

Meer informatie en vragen over beschikbaarheid mail naar: koster@sintpiterkerk.nl

Verantwoording: Anouk Mos Fotografie
Styling: Willeke at Work