Mienskip (voor 75+ers)

Place : Sint Piterkerk
Phone : 0566-844444
Email : r.nummerdor@gmail.com

Onder deze noemer organiseren we dit seizoen driemaal een gezellig middagbijeenkomst voor ouderen (75+). zo’n middag ziet er als volgt uit: we beginnen met een korte bijeenkomst in de Sint Piterkerk (max. 20 minuten). Daarna gaan we naar het catechisatielokaal. Daar is er alle gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan onder het genot van koffie/thee met een stukje oranjekoek en daarna een glaasje van het een of ander met wat lekkere hapjes erbij. In de anderhalf uur dat de bijeenkomst duurt ligt de nadruk op ontmoeting.

In de afgelopen jaren hebben we gemerkt dat deze formule goed werkt: het zijn altijd gezellige middagen. Gemeenteleden van de PKN Grou-Jirnsum krijgen automatisch een uitnodiging. Overige belangstellenden worden van harte uitgenodigd om enkele dage voor de desbetreffende datum even contact op te nemen met Reinier Nummerdor, liefst via mail (r.nummerdor@gmail.com) of anders telefonisch (0566-844444). Van harte welkom!

Data: 11 december, 11 maart en 3 juni

Tijd: van 15.30 tot 17.00 uur